Bestilling af teknisk service sker via systemet TOPdesk, Silkeborg.topdesk.net (kopier linket og åbn det via browseren Google Chrome)
Læs mere om TOPdesk på siko, hvor man også bestiller brugeradgang
Bestilling af teknisk service sker via systemet TOPdesk, Silkeborg.topdesk.net (kopier linket og åbn det via browseren Google Chrome)
Læs mere om TOPdesk på siko, hvor man også bestiller brugeradgang
Har du spørgsmål til legepladser, skal du tage fat i legepladsreparatøren i dit område eller sende en mail til teamets funktionspostkasse: sk.legepladser@silkeborg.dk
Skolen søger om sal/hal for skoleåret 1 gang årligt hos Kultur- og Borgerserviceafdelingen.
Disse bookinganmodninger skal skolen efterfølgende tage stilling til i programmet Winkas Pro.rdp.
Support til Winkas fås ved Team Kultur og Fritid, kulturogborgerservice@silkeborg.dk.
Husk eventuelt også at lægge foreningers lån af skolelokaler i Aulas kalender, da der pt. ikke er forbindelse mellem de to kalendersystemer.