• Styrelsesvedtægt
    TilbageOm Styrelsesvedtægt
    • Kapitel 1: Indledning
    • Kapitel 2: Skolebestyrelsen
    • Kapitel 3: Skolebestyrelsens beføjelser
    • Kapitel 4: Dialogfora på skolen
    • Kapitel 5: Dialogfora på skoleområdet
    • Kapitel 6: Ikrafttræden og ændringer
  • Bilag - de seks bilag med underbilag
    TilbageOm Bilag - de seks bilag med underbilag
    • Bilag 1: Overordnet styring af skoleområdet
      TilbageOm Bilag 1: Overordnet styring af skoleområdet
      • 1.01 Valg til skolebestyrelsen
      • 1.02 Dialogforum for skoleområdets virksomhed
      • 1.03 Den sammenhængende Børne- og Ungepolitik
      • 1.04 Lærings- og Trivselspolitik
        TilbageOm 1.04 Lærings- og Trivselspolitik
        • 1.04.01 Læringslyst og handlekraft
      • 1.05 Strategier og indsatser på skoleområdet
        TilbageOm 1.05 Strategier og indsatser på skoleområdet
        • 1.05.01 Strategier på skoleområdet
          TilbageOm 1.05.01 Strategier på skoleområdet
          • Strategi for Den åbne skole
          • Strategi for inklusion 0-18 år
          • Sprog- og læsestrategi 0-18 år
          • IT-strategi 0-18 år
        • 1.05.02 Indsatser
          TilbageOm 1.05.02 Indsatser
          • Alle skal med
          • Trivsel på tværs
          • Lokale samarbejder
          • Professionel kapital og professionelle læringsfællesskaber (PK-PLF)
          • Afsluttede projekter
      • 1.06 Lærings- og udviklingsmål
      • 1.07 Undervisningsmiljø, mobbe-klagesager, trivselsmåling og værdiregelsæt
        TilbageOm 1.07 Undervisningsmiljø, mobbe-klagesager, trivselsmåling og værdiregelsæt
        • 1.07.01 Undervisningsmiljø
        • 1.07.02 Håndtering af klagesager om mobning
        • 1.07.03 Trivselsmåling
        • 1.07.04 Værdiregelsæt
      • 1.08 Bevillingsaftale og økonomi
      • 1.09 Kvalitetsrapport
        TilbageOm 1.09 Kvalitetsrapport
        • 1.09.01 Silkeborg Kommunes kvalitetsrapport
        • 1.09.02 Skolernes kvalitetsrapporter
        • 1.09.03 Kvalitetsrapport-processen
      • 1.10 Principper for kvalitetsudvikling
      • 1.11 Kommunale politikker
      • 1.12 Politisk/administrativ kompetencefordeling
      • 1.13 Grundlag for skoleledelse
      • 1.14 Arbejdstidsaftaler
      • 1.15 Medarbejdernes kompetencer, arbejdsmiljø
      • 1.16 Skolernes kommunikation og hjemmesider
      • 1.17 Forældrerettigheder og forældretilfredshed
    • Bilag 2: Skolestruktur
      TilbageOm Bilag 2: Skolestruktur
      • 2.01 Antal skoler og omfang
      • 2.02 Skoledistriktsopdeling
      • 2.03 Optagelse af elever
      • 2.04 Forpligtende samarbejder
      • 2.05 Videncentre
      • 2.06 Udskoling og valg af ungdomsuddannelse
      • 2.07 Silkeborg Ungdomsskoles virksomhed og 10. skoleår
      • 2.08 Befordring
      • 2.09 SSP (Skole, Socialsektor og Politi)
      • 2.10 Skolesundhedspleje
      • 2.11 Tandpleje
      • 2.12 Skolebygninger
        TilbageOm 2.12 Skolebygninger
        • 2.12.01 Bygningsadministration
        • 2.12.02 Skolelokaler og arrangementer
        • 2.12.03 Bygningsstrategien Skolens rum
    • Bilag 3: Undervisningens ordning, almenområdet
      TilbageOm Bilag 3: Undervisningens ordning, almenområdet
      • 3.01 Tildeling af ressourcer til undervisning
      • 3.02 Timetal for fag og elever
      • 3.03 Fagene, herunder valgfag
      • 3.04 Læringsplatform
      • 3.05 IT - GDPR, BYOD, Chromebooks og Google Workspace
        TilbageOm 3.05 IT - GDPR, BYOD, Chromebooks og Google Workspace
        • 3.05.01 GDPR og databeskyttelse
        • 3.05.02 Bring Your Own Device (BYOD) inkl. forsikring
        • 3.05.03 Chromebooks inkl. forsikring
        • 3.05.04 Elevernes anvendelse af Google Workspace i skolerne
      • 3.06 Pædagogiske læringscentre
      • 3.07 Skolestart
      • 3.08 Elevfravær
        TilbageOm 3.08 Elevfravær
        • 3.08.01 Retningslinjer om notering og registrering af fravær fra folkeskolens undervisning
      • 3.09 Læsetest og Nationale test
      • 3.10 Svømmeundervisning, badning, sejlads og transport m.m.
      • 3.11 Konfirmationsforberedelse
      • 3.12 Lejrskoleordning
      • 3.13 Uddannelses- og erhvervsorientering
      • 3.14 Folkeskolens prøver
      • 3.15 Ferieplan
      • 3.16 Undervisning i fritiden
      • 3.17 Nødundervisning (COVID-19)
    • Bilag 4: Skolefritidsordning (SFO)
      TilbageOm Bilag 4: Skolefritidsordning (SFO)
      • 4.01 Mål og indhold
      • 4.02 Tildeling af ressourcer
      • 4.03 Struktur for skolefritidsordningen (SFO)
      • 4.04 Retningslinjer for tilsynsforpligtelsen
      • 4.05 Åbningstider, moduler og forældrebetaling
    • Bilag 5: Specialpædagogisk bistand , specialområdet
      TilbageOm Bilag 5: Specialpædagogisk bistand , specialområdet
      • 5.01 Tildeling af ressourcer
      • 5.02 Indstilling og visitation
      • 5.03 Struktur for udvidet specialpædagogisk bistand
      • 5.04 Befordring på specialundervisningsområdet
      • 5.05 Specialpædagogisk bistand i førskolealderen
      • 5.06 Overenskomst med dagbehandlingstilbud
    • Bilag 6: Tosprogede elever
      TilbageOm Bilag 6: Tosprogede elever
      • 6.01 Tildeling af ressourcer
      • 6.02 Forankrings- og udviklingsplan for tosprogede børn
      • 6.03 Henvisning til supplerende eller basisundervisning i dansk som andetsprog
      • 6.04 Struktur for basisundervisningen (modtagelsesklasser, udvidede modtagelsesklasser og hold)
      • 6.05 Tosprogede børn i førskolealderen
      • 6.06 Grundskole For Unge udlændinge (GFU)
  • Dialogforum for Skoleområdet
    TilbageOm Dialogforum for Skoleområdet
    • Møder i Dialogforum for skoleområdet
      TilbageOm Møder i Dialogforum for skoleområdet
      • Møder 2020
      • Møder 2019
      • Møder 2018
    • Årsplaner
      TilbageOm Årsplaner
      • Årsplan for Silkeborg Kommunes skolebestyrelser 2020/21
    • Kursusmateriale mv.
  • Nyheder
Bilag 1 - Overordnet styring

Brødkrummesti

  • Forside
  • Nyheder
  • Sitemap

1.09.02 Skolernes kvalitetsrapporter

  • Facebook Ikon

    Besøg vores Twitter

  • Twitter Ikon

    Besøg vores Twitter

  • LinkedIn Ikon

    Besøg vores LinkedIn

Her kan skolernes individuelle kvalitetsrapporter findes

Fold alle ud

Ans Skole

Balleskolen 

Bryrup Skole

Buskelundskolen

Dybkær Specialskole

Dybkærskolen

Frisholm Skole

Funder-Kragelund Skole, afdeling Funder

Funder-Kragelund Skole, afdeling Kragelund

Fårvang Skole

Gjern Skole

Gjessø Skole

Grauballe Skole

Gødvadskolen

Hvinningdalskolen

Langsøskolen

Resenbro Skole

Sejs Skole

Skægkærskolen

Sorring Skole

Sølystskolen

Thorning Skole

Trekløverskolen, afdeling Kjellerup

Trekløverskolen, afdeling Sjørslev

Trekløverskolen, afdeling Vinderslev

Vestre Skole

Virklund Skole

Voel Skole

Ans Skole

Balleskolen 

Bryrup Skole

Buskelundskolen

Dybkær Specialskole

Dybkærskolen

Frisholm Skole

Funder-Kragelund Skole

Fårvang Skole

Gjern Skole

Gjessø Skole

Grauballe Skole

Gødvadskolen

Hvinningdalskolen

Langsøskolen

Resenbro Skole

Sejs Skole

Skægkærskolen

Sorring Skole

Sølystskolen

Thorning Skole

Trekløverskolen

Vestre Skole

Virklund Skole

Voel Skole

Skoleafdelingen - Sekretariatet, Team kvalitet og myndighed

E-mail: skoleudvikling@silkeborg.dk